11. maaliskuuta 2014

3. haastepäivä

Haasteen tarkoituksena on antaa lukijoiden seurata sinun elämääsi viidentoista päivän ajalta. Sinun tulee ottaa päivittäin kuva seuraavista aiheista: 
AAMU - NAAMA - HIUKSET - RUOKA - TÄRKEINTÄ - PÄIVÄ - ILTA - PÄIVÄN KUVA.
+ Sinun täytyy kertoa päiväsi kohokohdat ja kuulumiset.
 

Eilen oli ihan outo päivä, heti ku heräsin ni oli jotenki tosi virkee olo, varmaan kevättä ilmassa. Sain meinaan siivottua koko kämpän, pyyhittyä pölyt ja imuroitua ja järjesteltyä tavaraoita. Sit vein kaikki pahvi ja paperiroskat, jotka on kasvanu tossa eteisessä korkeutta jonkin aikaa saamattomuuden vuoks. Otin esille ompelukoneenki, ku olin luvannu korjata Rauskin työhousujen perseen, ku oli repässy molemmista sen auki hahahahhaaa lol :D. Sit ku kerran olin vauhdissa ni muistin et se oli sanonu aikasemmin joskus et sil on parit farkut mitkä se haluis et korjaan ku on niin ihanat. Menin siis läpi sen vaatekaapin, tyhjensin sen ja viikkasin kaikki vaatteet nätteihin pinoihin sinne ja heitin ikea kassiin kaiken mitä en ikinä halua nähdä sen päällä ja vien kirpparille. Kyllä jollekin ehkä kelpaa ku pistää eurolla menemään. Pääsee vaan eroon niistä. Ollaan onneks ostettu sille paljon uusia vaatteita tässä seurusteluaikana, ni sen ei oo ollu tarve käyttää noita kuluneita vanhoja rääsyjä mitä sillä siellä oli. Tessi ilmotti et osa mun vaatteista kirpparilta onki jo menny kaupaks ja ainaki kaks singstarslevyä, eli jee porukka ostaa mun vaatteita. :) ens viikolla otetaan välitilitys ni katotaan kui paljon rahaa sit on kertyny. Pesin mä vähän pyykkiäki, ku oli pakko pestä työpaidat ja pistää äkkiä kuivaushuoneeseen, ku oli kaks kivointa paitaa likasina. Ja siinä ohessa sitte pesin kaks koneellista lisää ku oli kertyny lakanoita, ku vaihdettiin just lakana ja oli edellisetki tuolla pyykkikorissa. Hitto että on voinu olla saamaton tossa talvella ku oli pimeetä ja kamalaa. Huomaa kyl et kevät piristää. 

Sit tein ruoaks nuudeli, nakki, lihapulla, tomaatti sötkötystä ku Rauski tuli kotiin ja ehdin pikaseen syödä kunnes piti lähtee töihin. Olin tänään yksin työvuorossa, vaikka mulla piti olla harjottelija mun kanssa, mut se oli äkillisesti kipeytyny, joten pärjäsin sitte ilman. Ja meni kyl oikeen hyvin ekaa kertaa illassa yksin. Oli paljon ihmisiä, mut ei tullu sellasta kauheeta kaaosta kuitenkaa, tilanne oli koko ajan hallinnassa. :) Tässä päivän kuvia.

RUOKA

TÄRKEINTÄ

AAMU

PÄIVÄ

PÄIVÄN KUVA

NAAMA - HIUKSET - ILTA

Ei kommentteja: