15. helmikuuta 2011

KJ 3.

Kolme päivää jälellä koulua ja määäää oon sika ilonen siitä. Ihana et perjantai on vika päivä. Tänään tosin on päivä menny kans lepposasti, ollaan keskusteltu sohvissa istuen koko aamupäivän viikonloppun luettuja kirjoja. Tosi mielenkiintosta ja antosaa, niinku koulussa aina pitäis olla ni rentoo. Iltapäivän ohjelmana on perjantai-iltapäivän opintokäynnin suunnittelu. Eli oikeestaan vaan huominen ja torstai koulua ja sit se on perjantai ja pelkästään Turku ja opintokäyntejä. En varmaan usko tätä ennen ens maanantaita, mut koulu on loppu kohta!!! :D

Eilen olin taas salaperäisen tuttavuuteni luona ja katottiin Toy Story 3 ja pelattiin Angry Birdsiä pleikkarilla, niin koukuttava peli, varsinki tollee isolla näytöllä. En mä siihen puhelimella koskaan jääny koukkuun. (: Tänään sitte kattomaan joululeffaa (Saiturin joulu), tai siis luultavasti tänään, koska herrasta ei viel oo mitään kuulunu, mut luultavasti siis kiva ilta tiedossa taas. (: Hihii mua oikeen hävettää, et voi olla näin pikkutyttö ihastunu, voevoe. (: <3

Paljon sytämmiä mun viikkoon kiitoksia! <3 <3 <3 :)

Ei kommentteja: