13. helmikuuta 2011

Onnellisuus?

Korjatakseni eilistä, joitain valintoja näköjään saa korjattua jälkikäteen. :D

Spontaanius kannattaa, suosittelen. Eilinen yö meni vähäunisesti, mutta täydellisesti. Melkeen ku leffoissa. (: Kauan "kadoksissa" ollut tuttavuus palasi kuvioihin, just ku henkilöä eilen ajattelinki. (:

Nyt unelmoimisesta ja hymyilemisestä kouluhommiin, sain luettua kirjan, joka pitää olla luettu tiistaiks ja nyt olis vuorossa kirjottaa siitä kolmen sivun jonkinlainen mielipide, tiivistelmä, kuvaelma juttu, enpä ihan tarkalleen tiedä mitä mun pitäs siitä siis kirjottaa. Kuitenkin aijon tehdä sen tänään, ettei jää huomisiltaan, koska huomennahan on helmikuun 14. ja kaikkihan tietävät mikä päivä se on. YSTÄVÄNPÄIVÄ! No joo en mä tiedä tapahtuuko huomenna mitään ihmeellistä, mut sitä ei koskaan tiedä, joten paras olla varautunu ainaki kouluhommien osalta. (: Yleensä ystävänpäivä on masentavin päivä vuodesta, mut jotenki mulla on tänä vuonna ihan erilainen olo, outoa miten yks vähän nukuttu yö voi muuttaa ajatussuuntaa. Vaikkei huomenna tapahtuiskaa mitään, ni mun ei tarvii olla surullinen tai onneton ainakaa, joten happy happy minä lähtee nyt kirjottelemaan Vastuullisen Matkailijan Käsikirjasta jonkin sorttista mielipidettä kolmen sivun verran. Hmmm.. tulee varmaan aika kriittistä tekstiä. (:

1 kommentti:

Katja kirjoitti...

Mitämitämitäää <3<3 ??? :D Mitääää? :D