12. helmikuuta 2011

Loppu häämöttää.

Koht on vika viikko koulua, jee ja sitte voi olla tyytyväinen itteensä, enää se harjottelu ja LOPPU! (: Riittää kyl hetkeks koulu, tosin mä just hain ens syksyks aikuiskoulutukseen turkuun, mä en vaan osaa olla pois koulusta, luulen. :D

No jos päätän sinne mennä ni se on vaan vuoden koulu, et sinäänsä ei paha. Mut toisaalta voi olla et pääsisin siihen mitä haluisin ihan ilman kouluaki, mut kattoo nyt mitä tapahtuu. Mä ehdin muuttaa mieltäni tän keväänki aikana sata kertaa. Oon vähän tuuliviiri näissä asioissa (ja aika monessa muussaki asiassa, mut ei mennä siihen nyt).

Kesää odotan ihan pirusti, niin ku varmaan joka postauksessa sanonki, mut ihan sama, odotan. (:

Tänään tuli oltuu Mixon kanssa leffassa kattoos Vares, oli muuten pirun hyvä leffa. Ei ollu oikeen mitään odotuksia, joten yllätyis oikeen mukavasti. Ja oltiin syömäs Shamrokis, nam nam.

Hieno ilta siis takana, nyt kotona ja valmis nukkumaan, mut pitää tietty vähän miettiä elämää niinku aina iltasin. Mä en osaa varmaan yhtään iltaa olla ajattelemat niitä asioita. Joka ilta ku on yhtä yksinäinen, ni sitä väkisinki miettii mitä kaikkee olis voinu elämässä tehdä erilailla, et se olis nyt paremmin, tai ehkä se ei olis edes parempi. Voihan se olla et mitä tahansa olisin valinnu, ni olisin ihan samas pistees nytten. Ei sitä tie. Mut aina välillä sitä kuitenki pysähtyy ajattelemaan, mitä jos?


Mä en sinäänsä kadu paljookaan elämässäni, mut muutamia valintoja olis voinu tehdä eri tavalla. Niitä nyt sinäänsä on turha murehtia, ku ei niit enää pysty muuttamaan.


Jos näkis ihania unia taas, ni voi niissä sitte unelmoida tulevasta. (:

Ei kommentteja: