25. helmikuuta 2011

Ruusunen heräsin unesta.

Sellanen olo mulla on. Ihan ku olisin tähän mennessä nukkunu ja mun mielipiteet seurustelusta olis ollu ihan eri mitä ne on nyt. Mul on sellanen olo, et olisin vihdoin löytäny jotain ainutlaatuista ja kestävää, sellasta mitä en ikinä kuvitellu löytäväni. Ja ajatella melkein olin kävelly onneni ohi nelisen vuotta sitte. Huhhuh onneks ei ollu lopullista. (: Ajatukseen kestää hetki totuttautuu. Oon vähän viel epävarma ja yllättyny kaikesta. Ei osaa ajatella ja uskoa et tä olis totta. Onks tää joku hyvä uni vaan johon oon jääny, enkä herää ikinä? :D Kaikki mun tulevaisuuden unelmat toteutuu vähitellen ja toisella on samanlaiset unelmat ni se on hieno homma! (:

Nonni menipä taas lepertelyks, mut totta kaikki. En vaan saa ajatuksiani siitä, haluis vaan koko ajan olla yhdessä, ja ku se ei oo mahdollista ni se raastaa. Hitto kesäst tulee raskas, mut eiköhän me siitä jotenki selvitä. Molemmat yrittää vaan joustaa parhaansa mukaan. E:llä on yhdet häät mihin ilmesesti oon kans menos ja sit on yks kastetilaisuus, johon mä yritän raahata sen mukanani. (:

Tästä tulee vielä jotain ihmeellistä ja uutta! Nyt töihin, mars mars. :D

2 kommenttia:

Katja kirjoitti...

Oioioioioioioioioioi ♥
Oon ihan onnesta ympyrä ♥

zupja kirjoitti...

Sanonta menee onnesta soikeena, ei ympyränä :D :D Mut kiitos kuitenki, ajatus on tärkein <3